lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

Skola: Fem kamp

Kategori: Allmänt

 
Idag var det fem kamp, tillsammans med den grupp jag stadsvandrade med igår. Få se... jag minns allas namn förutom en kille. Fast det kanske beror på att han inte tillhörde gruppen först och han försvann efter halva stadsvandringen. Men iallafall... Det var fem kamp idag och vi skulle göra massa skit.
 
Jag måste tyvärr säga att jag inte deltog inågra saker. Oh what a suprise. Nej men, jag har en rätt så liten säkerhetsbubbla, men den har faktiskt växt sen jag började på skolan. Jag har pratat med med folk än vad jag gjort på två år i min förra skola.... Hm, jag var med på en sak dock. Finskt kubb. Vi vann, men inte tack vare mig, för jag träffade inte en enda j*vla träsak.
 
Iallafall, alla de här aktiviteterna var....
Plocke pinn, kasta stövel, boul, finskt kubb, springa med något snöre...och...crocket?
Det gick bra, jag tror våran grupp vann på allt. Vilket betyder...att...? Jag tror vi vinner på måndag, när slutresultaten kommer. Det är prisutdelning, men jag vågar liksom inte stå i centrum om de ska be min grupp stå i mitten av alla 8:a grupper. Ja, det är itne tre grupper bara, utan åtta hela...grupper. Jag är itne redo för den typen av....synasivärlden.
 
Denna dag var väl helt okej rent generellt. Jag fick prata rätt mycket med....en person så...Ja.
Det är fortfarande konstigt tycker jag. Jag blir glad när jag ser honom.
Doushite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: