lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

Skola: Dagen då allt stod stilla

Kategori: Allmänt

 
Min låt + video kommer längre ner. 
 
Idag var jag ledig. Typ. Nästan. Egentligen inte. Det var egen arbetstid med sitt "Konstnärliga Projekt 2014". Jag är klar sne några dagar tillbaka. Både med låten och videon. Så jag sov till typ klockan 10. Sen tänkte jag gå upp och vara produktiv. Dock så gick det inte så bra. Jag hittade ett roligt spel på mobilen som jag började spela. Satt och spelade samtidigt som jag åt och ja, det tog upp massa tid. Sen så bestämde jag mig för att läsa boken som ska vara utläst tills imorgon. 
 
HIHI Vad kul. Jag är på kapitel 4 och den ska vara utläst tills imorgon. Det finns kanske 30 kapitel? Jag vet inte. Men jag tycker det var stressigt att de gav oss en bok att läsa när vi har ett projekt tema där vi ska arbeta med våra projekt. Det tog upp all min tid förut. Och nu är det liksom försent. 
 
Aja, det är bara att var aärlig. Sen så är boken inte ens bra. Jag brukar kunna läsa vissa böcker trots att de är tråkiga. Men denna är så j*vla seg att jag inte har orkar. Speciellt inte när jag jobbade med min låt.
 
Morgon i Jenin heter den. Och nej, den är inte bra. Tycker inte jag iallafall. Jag har annorlunda boksmak. 
 
Lwiller / Murjuuryoku x Kingdom Hearts OP MV
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: