lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

Jag väcktes inte av det men iaf

Kategori: Allmänt

 
Sov länge idag, för jag känner att jag kan, helt enkelt. Runt 12, eller något, så körde en bil förbi här utanför och killarna som satt i den, ja jag hörde att det var killar för de skrek och hade sig, spelade och sjöng Sommar tider på högsta volym. Man ba; JAG FÖRSÖKER SOVA HÄR :) Så var det egentligen inte. Jag var vaken, för jag skulle vända på mig. Som en pannkaka vänder på sig i stekpannan. 
 
Nu ska jag väl gå upp och äta mat, ty jag skippade middag igår. Jag kollade på massa film och hann, hann och hann, inte äta. Sen ska jag typ lägga upp den färdiga låten på Soundcloud. Sen så är typ Bad Apple!! också klar.
 
Bror skulle kanske klippa sig idag, så får se om vi traskar ner hand i hand med ett leende på läpparna sen. Fnittrandes som två små glada småflickor som blivit kära för första gången. Inte i varandra, utan i alla andra.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: