lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

Människor. I don't get it.

Kategori: Allmänt

Alltid lika kul att se människor som är lite speciella av sig. Nej, inte alls.
Förstår inte alls varför folk spammar "någon social?c: skriv till mig alla! varför vill ingen prata med mig?:( Är jag så ful att ingen vill skriva?:<" Så har de 1209039 olästa brev. Men ba, ja men hej på dig ditt mongo.
 
Sen att folk fortfarande skriver till dessa personer är väl...rätt...patetiskt? I guess. Om de ens förväntar sig ett svar. Av någon som uppenbarligen är så arrogant. Om det inte är personen som samlar på sig brev som har flera accounts som skriver till sig själv. Isåfall är det ännu mer patetiskt. Iallafall. Nej jag är ingen bitterf*tta. Jag tycker bara det är ologiskt när folk gör sådär. Ni verkar inte åtråvärda eller efterlängtade, eller populära. Ni skapar bara en arrogant och dryg bild av er själva. Oj hihi Lilla Ludvig vad gör inte du då med detta inlägg. Jag säger bara som det är. 
 
Sen så tänker jag ta upp en sak som jag ofta tar upp. Det är fel, enligt mig, att gilla sina inlägg. Det ser skitdumt ut att gilla sin status på Fb, eller sin bild på Instagram. Det är skitfult. Speciellt när den enda personen som gillar inlägget är personen som postat inlägget själv.  
 
Nej, jag är inte sur. Jag är faktiskt fortfarande rätt så glad tack vare Sugar Glider.
Wasurenai. Kitto.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: