lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

Onsdag: Skolavslutning/SupelisupsupSUP

Kategori: Allmänt

 
 
En klasskamrat kom med förslaget någon vecka innan avslutningen att vi i klassen kunde gå och ha en egen liten avslutning efter skolans gemensamma avslutning. Först verkade det inte som att så många var intresserade men det var det. Iaf några. 
 
Skola:
Det var en såndär vanlig avslutning med tal från rektorn och lärare. Musikkursen på skolan sjöng massa låtar och det var allmänt trevligt. Sen så fick vi små noveller av våra lärare, som skickades runt i klassen för att folk skulle skriva några saker. Typ hälsningar och sånt. Jag kanske lägger upp bild...sen... Eller, det kanske är för...privat...
Iallafall. Efter det satte jag mig med några vänner i matsalen för de skulle bjuda på tårta. HIHI Jag ville ju ha mer men det fick man bara efter en viss tid. Vi orkade inte vänta så vi ba , Aa men ska vi dra nu då?
 
SupSup:
Först gick vi, en liten glad skara på...få se..hur många var vi... L, B, W, M, L, S, J, M, S. Alltså 9, med mig. Vi drog till Habibi och satt där en stund. Jag tog drinkar och pommes för jag var hungrig. Folk satt och tog av mig, vilket de fick, för jag sa att det var okej, vilket det var. Fröken B , Herr M och Herr J drog för de behövde gå. Herr J skulle komma tillbaka men han drog sig ur.
 
Vi kontaktade Herr M eftersom han ville vara med. Så ja, kvällen slutade med att vi satt i Vitavergsparken? och drack i flera timmar. Jag sprang fram o tillbaka till ett träd jag blev fäst vid. And I peed so f*cking hard on it.
Jag och Fröken S gick på två promenader och pratade massor. Vi klättrade tillochmed i träd. Tänker inte skylla på att jag inte var i mitt sinnes fulla bruk, ba för att jag tappade fotfästet en halvmeter ifrån marken. Men jag överlevde.
 
Efter:
Ja, efter det så hade Ludvig den finaste stunden i sitt liv typ. Nej det är inte snusk relaterat. Det handlar bara om...att.... Det krävs rätt lite för att Ludvig ska känna sig lycklig, om det är rätt saker. Och då blir det ingen liten sak mer. Hela kvällen var bra, men det efter var bättre.
 
Trodde inte ens det skulle hända på riktigt. Arigatou. Shugga Guraida.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: