lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

lwiller - ▷ 無重力 / Mujūryoku 。/ KH OP MV

Kategori: Allmänt



 
Det blev ingen egeninspelad musikvideo. Det blev inte bra när jag försökte filma. Iof så testade jag bara att filma på tåget och bussen. Och fönstrerna var smutsiga. Och spegelbilden förstörde videon när det blev för ljust. Men det gör inget. Jag kan filma en annan gång. 
 
Jag tänkte först göra en AMV. Men igår pratade jag med Fröken T om Keyblades, typ. Eller, hon gör halsband och pins av pärllpattor, som hon sedan säljer. Så jag bad om en Poké boll, heheheh. Hon frågade om jag ville ha något annat och jag föreslog en Keyblade. Så, ja, jag fick lust att göra en MV av Kingdom Hearts öppningarna..
 
Låten är för ett "Konstnärligt Projekt 2014". Vi har en projekt period igen i skolan. Ett tema. Valde att göra en låt och spela in en musikvideo till den. Slutade med att det bara blev en låt jag gjort + en "musikvideo" som jag inte spelat in själv. 
 
Musik: lwiller
Låt titel:  ▷ 無重力 / Mujūryoku 。 (Weightlessness / Viktlöshet, om man nu föredrar svenska)
Video: Kingdom Hearts II OP & Kingdom Hearts: Birth By Sleep OP
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: