lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

Musik: DECO*27 / ラブドール

Kategori: Allmänt

 
Var ett tag sen umaainc laddade upp denna. Men har varit så inaktiv så skitsamma. Senaste låten av DECO*27.
Den heter Marmot doll. Fast egentligen inte. Den heter ラブドール / Rabu Dōru / Love Doll. Först tyckte jag inte om den, Nej Ludvig, det gör du aldrig. Du hatar allt tills du vant dig. Ja, så var det den här gången också. Fast jag hatade den inte. Tyckte bara inte om hur refrängen ändrade typ tonläge helt plötsligt, efter hur verserna lät. Men nu har jag vant mig och gillar den väldigt mycket. *smeka naken flicka som också är ett träd* *smeka mandragora* Sjungs av GUMI.
 

Marmota, som för övrigt inte är hemma, sade att låten på något sätt är kopplad till アンチビート / Anti-Beat, så jag laddar upp den låten också. Bara för att. Åh hej, nu kom min misse. Hm, hon ser rädd ut. Jagar någon dig tro? Är äckelkatten inne i vårat hus och river dig och din dotter igen , då jävlar.
 
 
 

Kommentarer

  • The Revolt säger:

    Helloooo!!^^

    Venne om du minns mig, men vi brukade skriva förut på kamrat och sedan vidare på kik. Sen vet jag inte vad som hände xD

    Kom iaf ihåg din blogg så täkte kika in och se hur du mår. Är allt bra? :D

    Svar: Hejhej :) Jo jag minns dig. :) Det är bara bra, själv?:)
    Ludvig / Ludde

    2014-07-15 | 14:37:03
    Bloggadress: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här: