lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

Musik: きゃりーぱみゅぱみゅ / きらきらキラー

Kategori: Allmänt

 
Kolla, Kyary är emo.
 
Den officiella  きゃりーぱみゅぱみゅ / Kyary Pamyu Pamyu YouTube kanalen har inte lagt upp denna än, men iallafall. Lär ju bli snart, och med bättre kvalité dessutom... Iallafall. Ny låt av Kyary Pamyu Pamyu. Såg en preview på PVn i en New Album Preview Video på hennes YouTube kanal. Boku no me ba sparklade på en gång. Har inte hört de andra låtarna på albumet (förutom de som kommit som singlar tidigare) men är rätt så säker på att denna är min favorit och kommer att förbli min favorit.
 
きらきらキラー / Kira Kira Kirā heter låten. Nu jävlar blir det japanska lektion, bara för att jag vet vad det betyder.  
 
きら / Kira / Sparkle. 
キラー / Kirā / Killer
 
Så, Sparkle Sparkle Killer. Onödig information, men jag kallades Kira på Lunia... Fast inte efter Killer, utan Kira som i Kirameku, ty min Ice Wizard hette så. Jag saknar Lunia. Ångrar att jag lät bli att spela när jag hade chansen.. Men det laggade så mycket att det blev jobbigt. Hoppas de "plockar" tillbaka spelet i framtiden.
 
Iallafall. Alla Kyarys videos är så .... random och....fantasifulla...och....konstiga. Men det är fint. Det är unikt. Det är Kyary.
 
Wan tsuu tsurii fuo.
Kansen kirakirakiraa.
 
 
 
Vi trycker in de senaste låtarna som har musikvideos också. Aa. Jag tror det. Mm.
 
ファミリーパーティー / Famirī Pātī
 
 
ゆめのはじまりんりん / Yume No Hajima Rin Rin
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: