lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

Foto: Nynäs Slott

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Fru Gris hade tänkt att göra någon typ av utflykt idag, bara för att det är helg och det inte är speciellt kul att bara sitta hemma. Dock så var jag och flängde runt nere i centrum tidigare idag. Jag skulle gå på systemet så jag har lite (mycket, HIHIHI nej, jag är ingen alkis) cider till ikväll. Sen så ville Fru Gris att jag skulle köpa köttfärs också. Oj så intressant, Ludvig. Aa, faktiskt. När jag var klar på systemet så ösregnade det. Man ba, jaha okej, jag som bara har en hoodie och ett linne på mig. Så, jag och hundratusen andra människor stod inne i Luna Gallerian och väntade tills det lugnat sig lite. När jag väl var klar, släpade jag mig upp för Helvetesbackarna här i Södertälje. 
 
Strax efter att jag kommit hem sa Fru Gris att vi kunde åka iväg. Efter flera förslag så bestämde vi oss för Nynäs Slott. Det var trevligt där och fint väder, trots att det regnade. Det var soligt, konstigt nog. *peka på bild* Awww yisss, muthafakkin mazarintårta.  Sen en chokladboll. Orkade inte ens äta upp den. ;/ Sen ville vi se oss omkring när vi ändå var där. Så vi åkte till någon brygga. Nynäs Brygga hette den typ? Otroligt kreativt och fantasifullt namn. *sarkasm*
 
P.S Jag hittade en snigel som jag tyckte var fin. För mig så är det samma snigel, som hann ifatt mig hela tiden. 
Den snabbaste snigeln i världen. Jag gilade den. 
 
Lite musik på det.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: