lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

*röra om i kittel som häxan från The Legend Of Zelda: Link's Awakening*

Kategori: Allmänt

 
Usch. Som jag har letat efter en sånhär gif. Tack Google. Tack internet. KU RI EI TEI BU.
 

Herr J kommer inte komma förns lördag, om han inte ändrar sig. Det lutar dock emot att han kommer. Enligt honom är jag skyldig honom sovlats, eftersom jag fick sova hos honom en gång efter en riktigt j*vla sen kväll. 
Så, nu ska han hit o sova. Han får sova på soffan eller gäst madrassen. My bed is mine. There are many like it. But this one, is mine. Finns ba en person jag kan tänka mig dela säng med o det är inte han. Nej, inget snusk. Bara ai.
 
Sitter och går igenom massa låtar i Logic X Pro som inte är klara. Jag hittar alltid någon gammal som jag testade logic med första gången o tänker, oh vad kul nu ska här leka och fixas upp, nu när jag kan lite mer. Sen så blir det så att jag fastnat vid den och inte gör klart den jag höll på med innan.
 
Bad Apple!! Är typ klar snart. Men innan den var det projekt "apa" jag höll på med.  Och innan den var det två andra. Eller nej, tre. Och nu har jag börjat leka lite med ett "Sad Monster" projekt , från Final Fantasy Crystal Chronicles. Men aja, jag har inte bråttom. Jag kommer göra klart dem. Det är kul att hålla på med musik... Lär mig hela tiden nya saker typ...
 
"Du ska inte tro det blir so-Ommar, ifall inte inte nån' sätter fart."
<3 Fortfarande skitglad efter den kvällen.
 

Just watch that witch stir.
Hai, ikemashou!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: