lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

(Min) musik: Lwiller : ▷ 無重力 / Mujūryoku 。

Kategori: Allmänt

 
Jag har varit väldigt inaktiv här, men det är för att jag inte orkat skriva varje dag. Bestämde mig för att göra det ba för att. Behöver inte vara viktiga saker. Bara saker som kommit upp eller något. Aja.
 
Det som hänt på senaste tiden är.... Jag hade avslutning i onsdags. Jag gör ett annat inlägg om just det.
Just nu försöker jag ba göra reklam för mig själv. Som vanligt. Här är en länk till mitt Soundcloud account.
Atm finns det bara tre låtar där. Eller, egentligen 5. Men två av dem är inte färdiga låtar. Bad Apple!! Covern är inte klar och den som finns där nu är bara en såndär preview. Sen så är det test versionen av Le petite marmotte.
 
 
Soundcloud länk: ⇩
 
 
▷ 無重力 / Mujūryoku 。 är den senaste låten jag gjort, som är klar. Och den är den enda låten hittills som har en såkallad MV. Under en projekt period i plugget så skulle jag göra en låt och filma en musikvideo till den. Dock så blev det strul och ont om tid så jag klippte bara lite med videoklipp ifrån Kingdom Hearts II OP och Kingdom Hearts: Birth By Sleep OP. Är faktiskt nöjd med hur det blev. Faktiskt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: