lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

Musik: Lwiller - Ny låt/Soundcloud + "gammal låt" / YouTube

Kategori: Allmänt

 
 
 
Nu är en till låt klar. Laddade upp den nyss på Soundcloud. Känner inte att något behövde ändras. Finns dock ing trummor med, men det måste alla låtar i världen inte ha. Sen så är det meningen att den ska vara lugn. Jo låtar kan vara lugna fast de har trummor, men jag valde att inte ha med det nu iallafall.
 
Jag har typ gjort om låten シュガーグライダー。/ Sugar Glider, som var min första färdiga låt. Jag gjorde den under en projektperiod i plugget där man skulle välja ett konstnärligt uttryckningssätt att arbeta på och sen redovisa. Så, ja. Halvt omgjord och egen version av den låten. Fick hjälp av en polare att göra Sugar Glider. Men denna har jag gjort själv. 
 
Denna låt heter Sebastian. Jag har även med....röster, eller ja, en röst, i låten. Gick igenom viskningsvideos på YouTube för att se om jag hittade något passande och hittade en video av Heather Feather. Hon säger olika quotes från spel eller filmer... Eller personer överhuvudtaget. Tog lite tid att klippa och så, och det blev inte ens många ljudspår, men ändå. 
 
 
När jag ändå håller på så tänkte jag lägga upp videon med min låt som finns på YouTube. Som är den enda på YouTube hittills anyway....
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: