lwiller.blogg.se

 photo tumblr_mvhhjtjyXX1sorarco1_400_zps09c6d158.gif

Musik&Städning: CircusP / Creative (Circus' Hardcore Remix)

Kategori: Allmänt

 
 
Hittade en söt Gif. Den var söt. Han var söt. Allt var sött.  Äng.
 
Håller på att städa vardagsrummet och mitt rum. Det är rätt så rent nu, men jag är inte nöjd än. Herr J ska typ komma hit i helgen. Det behöver inte vara världens renaste hus, men det vore bra om man inte utvecklade astma när man sätter sin fot här. Jag tycker det är kul att dammsuga. Nej, inte snuskrelaterat. Det är ba kul. Jag gillar iof att städa i allmänhet. Mest för att jag gillar att ha rent runt mig. Sen att jag skitar ner allt igen efter tre dagar är en annan sak. Förhoppningsvis kommer Sugar Glider hit också.... I wish.
 
Bror är hemma och han visade mig en video med en låt av CircusP. Det är en remix och jag har inte inte hört originalet än, men jag antar att jag gillar remixen bättre. Ludvig, hur kan du säga så när du inte ens hört båda. Jo, för att jag gillar CircusPs musik. Pluss att remixen var så bra att det kanske är lite svårt att.....toppa det. Även om det gäller originalet.
 
Green is not a CREATIVE color.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: